24 stycznia 2011

Bolerka ślubne na drutach

Dziś ślubnie. Prezentuję trzy bolerka, dwa nowe a jedno zrobione jeszcze w Norwegii (jakoś dopiero teraz doczekało się zdjęcia). Bardzo lubię robić tego typu rzeczy - są proste do dziergania ale urokliwe i eleganckie.
Today I present you three wedding shrugs, two of them are new and one I have made in Norway. I really like doing this kind of things - easy to knit but charming and elegant.

Pierwsze (najnowsze dzieło) zrobione jest z włóczki Himalaya Kasmir.Zużyłam jeden motek. Druty 4mm.
The first (latest work) is made of yarn Himalaya Kasmir. I used one skein. Neddles 4mm.
Drugie wykonane z delikatnej włóczki Yarn Art Fonseca. Druty 4mm.
Secound one is made of realy delicate yarn Yarn Art Fonseca. Neddles 4mm.
I ostatnie: włóczka Himalaya Kasmir, druty 4mm.
And the last one: yarn Himalaya Kasmir, neddles 4mm.

 

36 komentarzy:

  1. Dlaczego kilka lat temu nie wpadłam na to, że do sukienki ślubnej można zrobić włóczkowe bolerko? Te Twoje są na prawdę prześliczne. Aż sie chce brać ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja w sumie się cieszę, że jestem po ślubie, bo nie umiałabym się zdecydować ;) cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!! ^^
    Aż muszę sobie zachomikować i kiedyś na wiosnę zrobić podobne do chodzenia, bo do ślubu jeszcze daleeeeko ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne sa , ale pierwsze to arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przecudne! Odjechałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające!!! Nie wiem który bym wybrała na ślub - niestety już wzięłam w zeszłym roku ehh szkoda...:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są, wszystkie są śliczne, nie mogę się zdecydować które najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  8. dołączam się do zachwytów bo wszystkie trzy są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze przed ślubem, ale dzięki Tobie może zrodzi się nowy pomysł na to co miałabym na niego założyć :)). Dziękuję! Piękne są!

    A i dodaję bloga do obserwowanych! :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te bolerka! Ślub mam w sierpniu, ale chyba się szarpnę na jedwab i machnę bolerko :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczęłam się zastanawiać nad powtórką ślubu!:)Nie miałam bolerka. Twoje są przepiękne! Najbardziej podoba mi się drugie, jest jak mgiełka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. sama nie wiem, które mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślub dawno mam za sobą, ale to pierwsze bolerko i tak sobie kiedyś wydziergam :) Wspaniałe! Wszystkie wspaniałe. Ale to pierwsze jednak najbardziej wzrok mój przyciąga :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są, będę wdzięczna za informację jak techniczne one były zrobione(szczególne, że wzór z rękawów łączy się z dalszymi częściami) a miejsc zszycia nie widać.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za komentarze :) Cieszę się że się Wam podobają.
    Co do technicznych danych odnośnie pierwszego bolerka to jest ono robione bezszwowo, od góry.

    OdpowiedzUsuń
  16. No zaniemówiłam z wrażenia ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak na prawdę to jakby zrobić takie bolerko w każdym innym kolorze, już przestaje być ślubnym i może być codziennym dodatkiem. Tak więc zgapiajcie, róbcie i chwalcie się (bo jestem ciekawa) ;)
    U mnie już następne dwa się dzieją, za niedługo odsłona ślubna nr dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaglądam tu nieśmiało jakiś czas...ale muszę powiedzieć, jak bardzo jestem zachwycona! Jestem zachywcona niesamowicie! Bolerka urzekają, czarują, są jak z baśni 1001 nocy...naprawdę jestem zauroczona

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojejku! Dziękuję bardzo za tak pochlebne komentarze, fajnie wiedzieć, że nie tylko mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ile centymetrow szerokości powinien miec prostokąt na takie bolerko jak z himalaya kasmir? przepiękne sa te prace!!!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję:) o jaki prostokąt chodzi? o próbkę?

    OdpowiedzUsuń
  22. nie o próbkę, przypuszczam, że bolerko zrobione jest z dużego prostokąta złożonego na pół i w części zszytego tylko tam, gdzie są rękawy.... czy tak? tak mi się wydaje, dlatego zastanawiam się ile szerokości ma ten "prostokąt" przed zszyciem :) chyba, że te cudowne rzeczy zrobione są inaczej.. :) podziwiam Pani wspaniałe dzianiny i gratuluję niezwykłych pomysłow! Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. No nie do końca są to prostokąty. Wygląda to mniej tak jak w tym wzorze http://handmadebyfasola.blogspot.com/2010/03/matrimonio-bolero.html
    Co do wymiarów to niestety nie mam tego zmierzonego na cm, raczej na oczka ;) No i oczywiście jest to zależne od rozmiaru.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi się podoba ostatnie bolerko, czy byłaby możliwość aby Pani wstawiła lub napisała skąd jest schemat. Bardzo chce zrobić takie cudo mojej siostrze bliźniaczce na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  25. z reszta tu wszystkie są piękne te bolerka, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  26. Schemat (podobny) jest tutaj
    http://www.ravelry.com/patterns/library/posh-wedding-shrug
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wzór mi wychodzi, teraz tylko muszę rozpracować co ile oczek poszerzać rękaw i jakie szerokie bolerko zrobić, bo to 3 bolerko jest robione podobnie jak to Matrimonio bolero, tylko z tą różnicą że jest inny wzór. Mam nadzieje, że mi wyjdzie i że zdążę, bo przy dwójce małych dzieci to nie ma się za wiele czasu :P dziękuję za pomoc pozdrawiam, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest robione dokładnie tak samo jak Matrimonio bolero, więc trzeba użyć tylko innego wzoru ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  29. witam, widzę że został już poruszony wątek odnośnie 3 bolerka, mi też ono wpadło w oko. Czy byłaby możliwość aby Pani wstawiła schemat tego bolerka bo bardzo mi zależy na tym jak przypadają oczka przy rozszerzaniu i zwężaniu rękawów, próbuje wyliczyć, nawet na kartce rozrysowuje ale mi nie wychodzi. Z góry dziękuję, pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie mam rozrysowanego ani rozpisanego wzoru z bolerka nr 3. Tak jak napisałam, trzeba się posiłkować wzorem Matrimonio bolero. Przykro mi, że nie pomogłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, udało mi się zrobić to 3 bolerko, nawet już mam zamówienie na kolejne, więc biorę się do pracy, pozdrawiam :P:P:P MAGDA

    OdpowiedzUsuń
  32. вот бы схемку первого болеро. очень у вас красивые работы молодец.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ваши работы поистине восхитительны. Я в восторге. Смотрю и любуюсь.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień dobry Pani Olu ;)
    Mnie urzekło to pierwsze bolerko:) Czy mogłaby Pani napisac mniej więcej jak się do niego zabrac??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...