5 grudnia 2013

Szary beret

Rose red w kolorze pomarańczowym jest już gotowa, bardzo ją lubię ale niestety nie bardzo pasuje do czerwonego płaszcza. Dlatego do płaszcza wymyśliłam sobie szary beret. Była to kompletna improwizacja, ogólnie prawie wszystko wyszło, jedyne zastrzeżenie mam do "cycka" który robi się na czubku...no ale nie zawsze wszystko wychodzi idealnie. Na szczęście "cycek" widzę tylko na zdjęciach, bo jest z tyłu ;)
Wykonany jest z włóczki Lima Dropsa w kolorze popielatym.
(Fioletowy Mega ocieplacz się nie sprzedał więc postanowiłam sobie go przywłaszczyć ;)
Rose red in orange color is ready and I like it very much but it doesn't match my red coat. So I decided to knit grey hat. I made this pattern my self and it almost worked out, one think that I don't like about it is "tit" that is on a top...not always everything is perfect. Luckily, I don't see it, it is on the back ;)
It is made of Lima Drops yarn in grey color.
(No one bought purple Mega warmer so I will keep it ;)
Szary beret
lima drops
beret na drutach
knitted hat

15 komentarzy:

  1. Fajny berecik...i nijak żadnego "cycyka" nie dostrzegam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo starałam się go ładnie ułożyć do zdjęć ;)

      Usuń
  2. Berecik pierwsza klasa! Chyba wiem o co Ci chodzi z tym "cyckiem" (chociaż na zdjęciach nic nie widać). Mi się takie coś robi w moim warkoczowym berecie Kat. I chyba nie ma na to rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, żeby albo trochę spruć i ściągnąć do środka albo przyszyć pompon...zobaczę jeszcze

      Usuń
    2. Pompon!
      Kuźwa! Przypomniałaś mi, że teściowej pompon obiecałam.

      Usuń
  3. Berecik jest bardzo twarzowy i ślicznie Ci w nim. Nie przejmuj się cyckiem, bo jest praktycznie niewidoczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny berecik, szkoda że to improwizacja bo chętnie bym zgapiła ;) Świetnie Ci leży, cycka nie widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgapiaj, zgapiaj ale dopracuj samą końcówkę (cycek ;)

      Usuń
  5. Очень красивый беретик!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny! ja tam cycka nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dziela :) JA tam tez cycka na berecie nie widze, ale rozumiem, ze jak cos drazni, to nikt nie przekona, ze jest inaczej ;) Znam to z autopsji ;)

    Bardzo mi sie podoba megaocieplacz, chcialam kolezance zrobic podobny i mam pytanie techniczne - czy czesc szersza i wezsza byly robione osobno i zszywane czy jest jakis inny sposob? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega warmer jest robiony w jednym kawałku, po prostu co drugi rząd "dojeżdżam" tylko do połowy i wracam. Wtedy jedna część jest szersza a druga węższa :)

      Usuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...