30 sierpnia 2010

Bolerka ślubne

Zrobiłam je już dawno temu ale dopiero teraz doczekały się zdjęć. Pierwsze wykonane ze ślicznej włóczki Yarn Art Kid mohair. Zużyłam na nie jeden motek. Z efektu jestem zadowolona.
Drugie wykonane jest z  włóczki Yarn Art Angora de Luxe. Jakoś się nie przekonałam do tej włóczki, żadna rewelacja, nie polecam. Bolerko wyszło jakie wyszło ;) Osądźcie sami.
I made them a long time ago but now I found time to take photos. First one is made of beautiful yarn Yarn Art Kid mohair. I used one skein. I am happy with the result. 
The second one is made of yarn Yarn Art Angora de Luxe. I don't like this  yarn, no revelation, I do not recommend. I don't realy like this bolero.

7 komentarzy:

  1. Bolerka, zdjęcia, naszyjnik, kolor ściany a nawet ten kapelusz wiszący na niej.. niesamowite:). Śliczne bolerka. Chapeaux bas!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bolerka!!! Super prezentacja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba bolerka prześliczne, w pierwszym niesamowite jest to że najbardziej zdobi prostota, rewelacja. Drugie też światne

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne bolerka, takie... ślubne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śliczne te bolerka.
    Cóż mogę więcej dodać-moje poprzedniczki powiedziały wszystko.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne bolerka , ozdobne i prostsze , na pewno sie wiele razy przydadzą w rożnych zestawieniach .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proszę o kontakt. Potrzebuję bolerka na 26go maja 2012 w stylu Kate Middelton.

    szymanska.ewelina@orange.fr

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...