4 grudnia 2017

Czarny boucle

Bardzo dawno nic nie pisałam za co Was przepraszam ale teraz obiecuję nadrobić zaległości ;)
Na początek pokażę Wam jaki sweterek zrobiłam w zeszłym roku, na zimę. Jest baaardzo ciepły, wykonany z włóczki Drops Alpaca boucle w kolorze czarnym
I didn't write anuthing for a long time and I'm sorry about that. I will catch up now ;)
For start I will show you sweater that I have made a year ago, for last winter. It is veeery warm. I made it of Alpaca boucle yarn from Drops. It is in black.
sweter boucle na drutachalpaca boucle drops
alpaca boucle drops
hand knit

 

9 komentarzy:

  1. Wygląda na ciepły i miękki sweterek.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciepły i miękki. Noszę go tylko przy siarczystym mrozie bo w inne dni jest za ciepły...nie wiedziałam, że dla takiego zmarzlucha jak ja może być coś "za ciepłego", a jednak ;)

      Usuń
  2. świetny udzierg, też lubię tę włóczkę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny u mnie podobny robi się z kremowej. A co to za cudny mistrz drugiego planu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimowe dni będzie super Ci się sprawdzi :) A mistrz drugiego planu to Pan Patyk :)dotrzymuje mi towarzystwa

      Usuń
  4. A ja proszę o podanie ilości zużytej włóczki. I bardzo dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny! U mnie dropsowa boucla czeka na przypływ weny - jeszcze na nią nie czas ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...